علی حسامعلی حسام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

ثمره عشق

سیزده ماهگیت مبارک

1398/4/31 16:38
نویسنده : فاطمه
358 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان

سیزده ماهگیت با تاخیر مبارک عزیز دلم تو این ماه تو خیلی کارا یاد گرفتی انجام بدی دیگه هزار ماشالا واسه خودت مردی شدی دیگه قشنگ بدون کمک راه می ری

بابایی این کفش ها رو واست خرید ک موقع راه رفتن راحت باشی اخه خیلی نرم و راحتن موقع راه رفتن کفش ها صدای سوت میدن و تو کلی کیف می کنی

دیگه هر روز عصر ها میای پیشم و می گی در در تاب تاب

خیلی به بیرون عادت کردی ما حتی یک روز هم خونه نمی مونیم چون تو گریه می کنی و بهونه می گیری

از اتفاقات مهم دیگه ی این ماه باید ب کچل شدن شما اشاره کنم ک کار بابا هستش

اینم اضافه کنم ک دیگه کارهای خونه رم شما می کنی و من دست به سیاه و سفید نمی زنم (شوخی)

دوستت دارم پسرم خدا منو بی تو نکنه عمر منم برای تو باشه

پسندها (4)

نظرات (2)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
31 تیر 98 17:33
ای جانم خیلی جیگره😍😍
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم😍
نرگسنرگس
10 مرداد 98 12:14
عزیزم ما رو دنبال کنید لطفا😉
فاطمه
پاسخ
دنبال شدی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد