علی حسامعلی حسام، تا این لحظه: 5 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره

ثمره عشق

چهارده ماهگی علی حسام

1398/5/26 18:02
نویسنده : فاطمه
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگم الان که دارم این مطلب رو می نویسم به فکر اینم که تو موقع خوندنش برای خودت مردی شدی و با دیدن این نوشته ها و این عکس ها دلت برای من تنگ میشه ... گل پسرم چهارده ماهه شدی و دیگه اصلا با قبل قابل مقایسه نیستی دیگه هزار ماشاالله راه می ری غذا می خوری کمتر گریه می کنی شب ها زود می خوابی و تا ظهر با هم می خوابیم مثل مامانت خوش خوابی

خیلی ماشین بازی دوست داری بر عکس از عروسک هات متنفری ...

ی لباس سالم نگه نداشتی هر چی تنت کنم پنج دقیقه بعدش کثیفش می کنی

اینجا چهار ماهه بودی ماشاالله خیلی تپل مپل بودی

پسندها (7)

نظرات (4)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
26 مرداد 98 19:16
ای جان ماشاءالله
ماهگردت مبارک گل پسملی💖💖💖
فاطمه
پاسخ
ممنون عزیز دلم😍
نرگسنرگس
26 مرداد 98 20:09
14 ماهگیت مبارک خوشگلم.😉
فاطمه
پاسخ
خیلی ممنون عزیز جان😘
نرگسنرگس
26 مرداد 98 20:09
ما شما رو با افتخار دنبال کردیم . لطفا شما هم ما رو دنبال کنید. 😉
فاطمه
پاسخ
چشم حتما بروی چشم😘
مامانمامان
28 شهریور 98 11:08
سلام دوست عزیز نینی وبلاگی.
خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم و بااجازتون بعنوان دنبال کننده اضافش کردم.خوشحال میشیم شماهم به ما سر بزنید و دنبالمون کنید
فاطمه
پاسخ
سلام دوست عزیز منم خوشحالم که دوست های خوبی مثل شما پیدا کردم و چشم دنبال شدید😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره عشق می باشد